Smiltenes un Beverīnas novadiem par 57 000 eiro izstrādās jaunu vizuālo identitāti
Rīga, 2.janv., LETA. Starptautiska projekta gaitā Smiltenes un Beverīnas novadiem par 57 000 eiro tiks izstrādāta jauna vizuālā identitāte un komunikācijas stratēģija, aģentūra LETA uzzināja Smiltenes novada pašvaldībā. Šādi iecerēts veicināt Smiltenes un Beverīnas novadu uzņēmējdarbības un tūrisma attīstību, investīciju piesaisti, kā arī uzlabot to atpazīstamību Latvijas un starptautiskā mērogā. Smiltenes un Beverīnas novadi var lepoties ar tūrisma apskates objektiem, kultūrvēsturisko mantojumu, ainavisko dabu un vietējiem uzņēmumiem, piemēram, vienu no reģionā vadošajiem piena produktu ražotājiem "Smiltenes piens", ceļu un tiltu būves uzņēmumu "8 CBR", mēbeļu ražošanas uzņēmumu "Cosybed", "Brenguļu alus darītavu", bērnu mēbeļu ražotāju "Troll Smiltene" un citiem. Beverīnas novada domes sabiedrisko attiecību speciāliste Marija Melngārša uzsvēra, ka jauna zīmolvedības un mārketinga stratēģija arī palīdzēs uzlabot Beverīnas novada teritorijas attīstību kopumā, jo mērķis ir daudzveidīgi attīstīt lauku teritoriju.. Iepirkumā par abu novadu zīmolvedības un mārketinga komunikācijas stratēģiju un vizuālās identitātes izstrādi uzvarējis SIA "Triple Bounce", liecina Iepirkumu uzraudzības biroja informācija. Uzņēmuma vadītājs Eduards Dubovickis aģentūrai LETA skaidroja, ka pašvaldībām ir svarīgi novada unikālās vērtības apzināt, pozicionēt un efektīvi komunicēt atbilstoši mūsdienu tendencēm. "Novadiem jāspēj būt konkurētspējīgiem, palielinot iedzīvotāju lojalitāti, piesaistot viesus un investorus, tāpēc apsveicami, ka pašvaldības izmanto savas iespējas un piesaista līdzfinansējumu, lai strādātu pie sava tēla veidošanas," pauda Dubovickis. "Triple Bounce" reklāmas un mārketinga tirgū strādā 11 gadus. Aģentūra ir izstrādājusi zīmolus gaļas pārstrādātājam "Forever", farmācijas kompānijai AS "Kalceks" un citiem. "Firmas.lv" informācija liecina, ka 2017.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 551 731 eiro, bet peļņa - 14 055 eiro.