Reklāmas stendi pircēja ceļā – ko ņemt vērā
Kad klienti ienāk veikalā vai kādā citā tirdzniecības vietā, daudzi no viņiem skatās uz saviem tālruņiem vai iepirkumu sarakstiem, un tiem, kuri to nedara, ir nefokusēts skatiens, domājot par ar savu ikdienu saistītām lietām. Kā zīmolam piesaistīt potenciālā klienta uzmanību un mudināt uz pirkuma izdarīšanu?
Reklāmas stendi ir efektīvs un uzņēmumu iecienīts reklāmas risinājums preču prezentēšanai tirdzniecības vietās, jo tie ir pamanāmi, tos iespējams novietot un izkārtot dažādās vietās un veidos, turklāt tie ir personalizējami un piemērojami ikviena uzņēmuma vēlmēm un vajadzībām. Veikalu stendi var tikt novietoti dažādās vietās veikalā atkarībā no produkta, un tos var pārvietot un izmantot atkārtoti.
Lielākā daļa mārketinga un reklāmas aktivitāšu ir vērstas uz to, lai palīdzētu potenciālajam pircējam izprast problēmas risinājumus, novērtēt produkta vai pakalpojuma piedāvātās iespējas un izlemt par labu pirkuma veikšanai. Kā var palīdzēt stendi tirdzniecības vietā, un kas būtu jāņem vērā, veidojot reklāmas stendus? Stratēģijas ir dažādas atkarībā no pārdodamā produkta vai pakalpojuma un uzņēmuma mērķiem, tomēr šie ir tie elementi, kas jānodrošina, lai izveidotu veiksmīgu reklāmas stendu un to pamanītu pircējs.
Stends jāveido ar konkrētu mērķi
Jums ir skaidri jādefinē reklāmas mērķi, kādu lomu reklāmas stendi spēlēs citās ar produktu vai pakalpojumu saistītās aktivitātēs. Mērķi var būt vairāki, piemēram, informēt un veidot izpratni par produktu (īpaši, ja tas ir jauns un/vai unikāls produkts tirgū), palielināt pārdošanas apjomus konkrētā tirdzniecības vietā vai atlaižu laikā vai palielināt zīmola atpazīstamību gan jauniem, gan stabiliem un pieredzējušiem zīmoliem.
Jāsaprot produkta vai pakalpojuma mērķauditorija un tās vajadzības
Lai reklāmas stendus pamanītu potenciālie pircēji, ir jāiepazīst auditorija – vecums, dzimums, ģimenes stāvoklis, pirkšanas paradumi un dzīvesveids, kas viņus motivē doties uz tirdzniecības vietām, kādas ir vajadzības, un kā uzņēmums var tās atrisināt? Stendam ir jāuzrunā patērētājs, veidojot saikni starp prezentēto produktu vai pakalpojumu un pircēja vajadzībām vai vēlmēm. Ja produkts ir viedpulkstenis, tad jādefinē tā mērķauditorija un mērķauditorijas potenciālās problēmas, ko produkts varētu risināt. Tad stenda dizainu varēs veidot, balstoties uz produkta piedāvātajiem risinājumiem.
Stendam jāpiesaista uzmanība un jābūt kvalitatīvam
Uzņēmumam ir jānodrošina, ka patērētāji pazīst tā zīmolu, lai tas tiktu ātri atpazīts un ņemts vērā iepērkoties. To var veicināt stendi veikaliem – ja produkti vai pakalpojumi tiek prezentēti un izvietoti reklāmas stendā labi pamanāmā veidā, izmantojot košas krāsas, skaidrus attēlus un stilīgu stenda dizainu. Stendam ir jābūt funkcionālam un kvalitatīvam, lai to pamanītu pircējs – klientiem patīk pataustīt un pacilāt preces, izlasīt to etiķetes un cenu zīmes, un viņiem nevajadzētu uztraukties par to, ka, ņemot preci, stends varētu sabrukt. Lai parūpētos par stenda kvalitāti, tā izveidi varat uzticēt profesionāļiem, piemēram, “Stora Enso Packaging”. Kartona stendi izvietošanai tirdzniecības vietās ir viens no risinājumiem, ko piedāvā šis uzņēmums, turklāt risinājumi ir dabai draudzīgi un ilgtspējīgi.
Vēstījums ir svarīgs
Lai gan reklāmas stendi ir vizuālās komunikācijas elements, kas pasniedz ziņu ar, piemēram, stenda dizainu, formu vai krāsām, tas var iekļaut arī pārdomātu un atbilstošu tekstu. Jāņem vērā, ka tekstam vajadzētu būt pamanāmam, tomēr īsam, specifiskam un vienkāršam. Pircēju ceļš tirdzniecības vietās ir straujš, un acis šaudās uz visām pusēm, tāpēc stendam ir jāspēj ātri saistīt uzmanību gan ar savu dizainu, gan vizuālo vai tekstuālo vēstījumu.
Lai parūpētos par lielisku kvalitāti un dabai draudzīgiem risinājumiem, uzticiet reklāmas stendu izgatavošanu “Stora Enso Packaging”, kas palīdzēs ar ilgtspējīga risinājuma izveidi. Tā būs piemērota tieši jūsu vajadzībām. Sazinieties ar “Stora Enso Packaging”, lai vienotos par labāko iespējamo risinājumu jūsu uzņēmuma produktu reklamēšanai, izmantojot reklāmas stendus.