Mediju aģentūras "Media House" apgrozījums pērn audzis par 23,1%
Rīga, 20.marts, LETA. Mediju aģentūra "Media House" pagājušajā gadā strādāja ar 8,727 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 23,1% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa samazinājās par 38,8% - līdz 220 155 eiro, liecina informācija "Firmas.lv". Uzņēmuma finanšu pārskata vadības ziņojumā teikts, ka "Media House" darbība 2018.gadā vērtējama kā ļoti veiksmīga un ar labiem rezultātiem. Tāpat vadības ziņojumā minēts, ka kompānijas vadība kā prioritāti pētniecības jomā 2019.gadam ir izvirzījusi turpmāku augstākās klases servisa esošiem un jauniem klientiem sniegšanu, kā arī vadošo pozīciju medijos saglabāšanu, tādā veidā nodrošināt labākos nosacījumus klientiem. Tāpat kompānija plāno pastiprināti attīstīt digitālo mediju servisu, kas aug visstraujāk un dod lielāko atdevi. "Media House" vadība arī norāda, ka uzņēmums plāno pētīt jauniešu mediju lietošanas un patēriņa paradumus, jo standarta pētījumos šī mērķa grupa parasti nav pārstāvēta. 2017.gadā "Media House" strādāja ar 7,087 miljonu eiro apgrozījumu un 360 008 eiro peļņu. "Media House" reģistrēta 1994.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2845 eiro. "Media House" kapitāldaļas pieder Igaunijā reģistrētajai "AGE Com".